Zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

1. OBECNÉ

Všeobecné obchodní podmínky webových stránek wowo.cz byly vypracovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (ZVPot-UPB2), na základě doporučení Obchodní a průmyslové komory Slovinska a mezinárodních kodexů pro elektronické obchodování.

Podmínky prodeje určují práva a povinnosti kupujících při objednávání produktů dostupných na webových stránkách wowo.cz a obchodní vztah mezi poskytovatelem a kupujícím.

Celý obsah webových stránek, bez ohledu na jeho formát (text, obrázky, videa, zvuky atd.), je chráněn autorským právem. Poskytovatel a/nebo osoba uvedená pod jednotlivým obsahem je držitelem veškerých autorských práv k obsahu webových stránek.

Zveřejněním obsahu na webových stránkách a umožněním jejich používání se poskytovatel nevzdává svých autorských práv. Obsah webových stránek nesmí být používán k jiným účelům než k osobnímu prohlížení uživatelem, pokud poskytovatel předem výslovně písemně nedohodl jinak. V případě zneužití je uživatel trestně a hmotně odpovědný.

Používáním webových stránek wowo.cz uživatel přijímá a souhlasí se všemi ustanoveními těchto Všeobecných obchodních podmínek. Pokud s těmito všeobecnými podmínkami nesouhlasíte, vyzýváme vás, abyste okamžitě ukončili přístup na tyto webové stránky.

 

  1. PROVOZOVATEL WEBOVÝCH STRÁNEK WOWO.CZ

a poskytovatel produktů je společnost WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik.

Společnost je registrována k DPH, daňové identifikační číslo: SI88104486.

Bankovní účet: IBAN SI56 0231 1026 4025 328 (NLB), BIC LJBASI2X.

Kontakt: info@wowo.cz

Datum zápisu společnosti do obchodního rejstříku: 6. 1. 2022

Registrační číslo: 9035648000

Číslo podání:

Právní forma organizace: Společnost s ručením omezeným Ltd.

 

  1. ONLINE OBCHOD

K nákupu v internetovém obchodě provozovaném společností WOWO d.o.o. se uživatel dostane přes odkaz wowo.cz.

Pokud se poskytovatel-prodávající a uživatel-kupující (dále jen “strany”) nedohodnou jinak, tvoří tyto všeobecné obchodní podmínky nedílnou součást jejich smluvního vztahu o dodávce zboží (dále jen “kupní smlouva”).

Podáním objednávky v internetovém obchodě uživatel potvrzuje, že plně rozumí těmto všeobecným obchodním podmínkám a že je přijímá.

Pro nakupování v internetovém obchodě prostřednictvím uvedených odkazů se nemusíte registrovat.

Poskytovatel neodpovídá za žádné ztráty, škody nebo náklady vzniklé v důsledku neplnění nebo zpoždění plnění povinností, ke kterým může dojít v důsledku události nebo okolností, které poskytovatel nemůže ovlivnit, mimo jiné včetně vyšší moci, přerušení dodávky energie, závad na zařízení atd.

Veškeré informace zveřejněné na webových stránkách, např. popisy produktů, specifikace, fotografie, jsou přibližné. Poskytovatel si vyhrazuje právo provádět drobné změny v popisu produktů, aniž by o tom musel uživatele informovat.

Nabídky na webových stránkách jsou časově a množstevně omezené, jak je zveřejněno na webových stránkách. Uvedená množství produktů jsou pouze informativní a mohou se změnit bez předchozího upozornění. Poskytovatel může omezit maximální počet nákupů jednoho produktu na uživatele, aby zajistil spravedlivé nákupní prostředí pro své uživatele.

Záruka je jakýkoli závazek společnosti vůči spotřebiteli, že zboží opraví nebo vymění, vrátí kupní cenu nebo poskytne spotřebiteli bezplatně jinou nápravu, pokud zboží nefunguje bezvadně nebo nemá vlastnosti uvedené v reklamě.

 

  1. OBJEDNÁVÁNÍ, INFORMACE O CENÁCH A DODÁNÍ

4.1. Jako kupující si můžete na webových stránkách prohlížet a objednávat produkty. Nabídka je určena pro soukromé osoby.

4.2. Kliknutím na tlačítko “Potvrdit objednávku” během procesu objednávání potvrzujete, že plně rozumíte těmto podmínkám a souhlasíte s nimi. Po dokončení objednávky na webových stránkách obdržíte e-mail se všemi podrobnostmi o objednávce a informacemi o doručení.

4.3. Všechny ceny na webových stránkách jsou uvedeny v eurech (EUR) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Poskytovatel může změnit cenu produktu v nabídce bez předchozího upozornění. Poskytovatel prodává produkty za poplatek; v případě, že je produkt omylem uveden jako bezplatný, není poskytovatel povinen poskytnout tento produkt uživateli zdarma.

4.4. Ceny v internetovém obchodě wowo.cz nemusí být u stejných produktů stejné, ani se na ně nevztahují stejné akce a slevy. Pokud se na určité produkty v internetovém obchodě a v kamenných prodejnách vztahuje stejná akce nebo sleva, je to výslovně uvedeno v propagačních materiálech.

4.5. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou okamžikem oznámení o doručení objednávky; oznámení je napsáno v českém jazyce a uloženo ve společnosti. Můžete ji obdržet na základě písemné žádosti, kterou zašlete na adresu info@wowo.cz.

4.6. Zboží a služby nelze objednat prostřednictvím celního čísla.

4.7. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v případě, že objednané produkty nejsou na skladě a došlo k technické nebo jiné chybě při zadávání skladových zásob.

 

4.7. DORUČENÍ

 

Doručení je možné pouze na adresy v ČR. Expresní doručení není možné.

Balíček je obvykle doručen během následujících 3 pracovních dnů, pokud byla platba provedena na náš transakční účet do 12 hodin. Vzhledem k aktuální situaci ohledně COVIDU-19 může dojít k několikadennímu zpoždění dodávky. V případě neočekávaných komplikací nebo zpoždění vaší objednávky obdržíte e-mailové oznámení s uvedením předpokládaného data doručení vaší objednávky. Objednané produkty vám zašleme na adresu, kterou jste zadali během procesu objednávky. Doručení v současné době zajišťuje doručovací služba GLS. Doručení je možné pouze v pracovní dny od pondělí do pátku. Poplatek za doručení je stejný pro celé ČR a liší se v závislosti na hodnotě objednávky:

Uvedený poplatek za doručení se vztahuje na každou objednávku. U některých produktů může být doprava zdarma, což je jasně uvedeno v katalogu obchodu nebo na webových stránkách v závislosti na inzerované akci.

 

Zboží objednané u wowo.cz je odesláno v nejkratší možné době. Přípravy na odeslání nebo vystavení vaší objednávky začnou, jakmile obdržíme platbu na náš transakční účet. Abychom vaši objednávku doručili co nejrychleji, používáme službu doručování balíků GLS, což znamená, že pokud objednávku podáte do 12:00 v pracovní den (po-pá), můžete očekávat doručení během následujících pracovních dnů (čtyři až čtrnáct pracovních dnů). U všech plateb přijatých v sobotu, neděli nebo ve státní svátek připravíme zásilku první následující pracovní den.

V současné době jsou k dispozici tyto možnosti platby: proforma faktura, paypal, kreditní karta (bankart) a dobírka. V případě platby na náš transakční účet budou činnosti spojené s realizací objednávky zahájeny po připsání finančních prostředků na náš transakční účet. Za tímto účelem budeme kontrolovat platby na transakční účet společnosti v 10:00 a 12:00 v běžné pracovní době. Dodací lhůta začíná běžet první pracovní den v 10 hodin po obdržení dokladu o zaplacení.

*PŘEVZETÍ BALÍKŮ U SPOLEČNOSTI PETROL: od 1. dubna 2019 bude náš partner PETROL účtovat příjemcům balíků GLS dodatečný poplatek za manipulaci s balíkem (0,45 EUR) a poplatek za zpracování platby (1,05 EUR). Zákazník zaplatí 0,45 € za vyzvednutí již zaplaceného balíku a 1,50 € za službu zpracování platby. Poplatek se vztahuje na každý jednotlivý doručený balíček.

Doručovací služba si vyhrazuje právo vhodným způsobem ověřit totožnost příjemce zboží (přístup k osobním nebo jiným dokladům), protože tím zajistí, že objednané zboží bude doručeno správnému zákazníkovi.

Společnost WOWO d.o.o. neodpovídá za poškození, zničení nebo neposkytnutí výrobků v důsledku války nebo občanských nepokojů, stávek, průmyslové odstávky, neuskutečněné dodávky, požáru, bouře, povodně nebo záplavy, poruchy, úmyslného poškození, krádeže nebo jakékoli jiné vyšší moci. Společnost WOWO d.o.o. není povinna hradit žádné náklady vzniklé v důsledku zpoždění dodávky zboží. Nehradí také náklady v případě ztráty výrobku nebo nedodaného výrobku. V případě platby za produkt předem vám nákup nedodaného produktu vrátíme na váš transakční účet.

 

  1. PROCES NÁKUPU

5.1 Nákupní košík

5.1.1. Na stránce nákupního košíku se zobrazují produkty, které jste přidali do nákupního košíku při procházení internetového obchodu. Chcete-li produkt odstranit z nákupního košíku, klikněte na tlačítko “X” nebo “Odstranit” vedle produktu. Chcete-li přidat produkt do košíku, klikněte na odkaz “Pokračovat v nákupu”. Kliknutím na odkaz se vrátíte do internetového obchodu a již vybrané produkty se uloží do pokladny.

5.1.2. Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko “Pokladna”.

5.1.3. Pokud byla vaše objednávka úspěšně dokončena, zobrazí se na webových stránkách text “DĚKUJEME ZA NÁKUP A DŮVĚRU!”. Na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci nebo objednávce, obdržíte také e-mail s podrobnostmi o vaší objednávce. E-mail s číslem objednávky si uložte.

5.2 Potvrzení objednávky

Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s podrobnostmi o objednávce na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při zadávání objednávky. V tomto e-mailu budete také informováni, že v případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na adrese info@wowo.cz.

5.3 Odesílání zboží

Společnost WOWO d.o.o. připraví zboží k odeslání a odešle je na uvedenou adresu v dohodnuté lhůtě. V případě neočekávaného prodloužení dodací lhůty na delší dobu – delší než 10 dnů, jak je uvedeno v obchodních podmínkách, bude kupující informován e-mailem.

Smluvním partnerem pro doručování zásilek je společnost GLS d.o.o., poskytovatel si však vyhrazuje právo zvolit jinou doručovací službu, která by objednávku vyřídila efektivněji.

 

  1. Zrušení objednávky

Objednávky lze zrušit ještě v den odeslání objednávky. Jakmile obdržíte oznámení o odeslání vaší objednávky, nemůžete ji již zrušit. Částečné zrušení objednávky není možné.

 

  1. Konečné potvrzení objednávky

Jakmile potvrdíte obsah nákupu, musíte nákup dokončit zadáním způsobu platby. Kupní smlouva mezi vámi a společností WOWO d.o.o. vstoupí v platnost, jakmile je objednávka potvrzena potvrzovacím e-mailem “Obdrželi jsme vaši objednávku”.

 

  1. Možnost změny objednávky

Jakékoli změny, které si přejete provést v zadané objednávce, můžete sdělit zasláním odpovědi na e-mail “Obdrželi jsme vaši objednávku”, který jste obdrželi při zadávání objednávky, nebo nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu (info@wowo.cz). Uděláme vše pro to, abychom vám umožnili změnit objednávku, ale nemůžeme zaručit, že bude možné změnit již zadanou objednávku.

 

  1. Platební podmínky

9.1 Cena za vybraný produkt je platná v den nákupu, tj. v den dokončení a odeslání objednávky prostřednictvím internetového obchodu wowo.cz.

Všechny ceny jsou uvedeny v eurech (EUR) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Ceny nezahrnují poštovné ani poplatky za doručení. Ty jsou uvedeny při výpočtu hodnoty objednávky před jejím elektronickým potvrzením v nákupním košíku nebo na faktuře zaslané k úhradě.

9.2 Poskytovatel přijímá následující platební metody:

 

platba na základě proforma faktury, paypal, dobírka a kreditní karta (bankart).

 

  1. Stížnosti a informace

V případě stížnosti nebo žádosti o další informace týkající se služby wowo.cz nám zašlete zprávu na adresu info@wowo.cz.

 

  1. Odstoupení od smlouvy a vrácení výrobku

11.1. Možnost odstoupit od smlouvy vám umožňuje výrobek otevřít, prohlédnout si jej, a pokud vám nevyhovuje nebo pokud byla vaše očekávání jiná, od koupě odstoupit.

V případě, že vám obdržený výrobek nevyhovuje, dejte nám prosím vědět e-mailem na adresu info@wowo.cz do 14 dnů od obdržení a poté nám výrobek do 14 dnů vraťte. Spotřebitel je povinen vrátit výrobek nepoškozený a ve stejném množství, ledaže by byl výrobek zničen, poškozen, ztracen nebo se jeho množství snížilo bez zavinění spotřebitele.

11.2. Zboží, které chcete vrátit, musí být:

nepoužité, nenošené, čisté a nepoškozené, s nalepenými štítky a v původním obalu, výrobky prodávané v sadě musí být vráceny společně, obaly výrobků musí zůstat původně zapečetěné, boty musí být vráceny v krabici od bot a krabice nesmí být popsaná, označená poštovními nálepkami nebo lepicí páskou, ale musí být chráněna vhodným obalem, ochranná fólie na plavkách nesmí být odstraněna, pokud jste již výrobek začali používat, není bohužel již možné odstoupit od smlouvy a výrobek vrátit.

Kupující může obdržené zboží prohlédnout a vyzkoušet pouze v rozsahu nezbytně nutném pro zjištění skutečného stavu a v rozsahu obvyklém v obchodech. Jakékoli “testování”, které se odchyluje od výše uvedeného, může být považováno za používání zboží a kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud je snížení výsledkem jednání, které není nezbytně nutné ke zjištění povahy, vlastností a výkonu zboží. Doporučujeme, abyste obal pečlivě otevřeli a uchovali jej v původním stavu a ponechali si štítky připevněné k výrobku, dokud si nebudete zcela jisti, že je výrobek vhodný. Při nákupu oblečení, spodního prádla a plavek zkontrolujte správnou velikost tak, že si je vyzkoušíte na jiném oblečení, nikoli na holé kůži, a dávejte pozor, abyste na nich nezanechali stopy make-upu a pudru. Při vracení obuvi se ujistěte, že ji posíláte zpět v krabici, ve které byla dodána. Krabice musí být chráněna vhodným obalem, nesmí být popsána a nesmí obsahovat poštovní nálepky ani lepicí pásku, protože již není použitelná.

11.3. Postup vrácení výrobku:

 

Pokud vám výrobek nevyhovuje, zašlete jej na adresu WOWO D.O.O. Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko. Přiložte kopii originálu faktury a vyplněný formulář pro vrácení (vyplňte formulář pro vrácení).

Společnost vrátí spotřebiteli přijaté platby stejným platebním prostředkem, jaký spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiné platební metody a pokud mu v důsledku toho nevzniknou žádné náklady. Vrácený produkt vám vrátíme do 14 dnů od obdržení vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení peněz je zadrženo do doby, než je zboží vyzvednuto nebo dokud kupující nepředloží důkaz, že zboží odeslal zpět.

Při vrácení výrobků zaplacených na základě proforma faktury vám vrátíme kupní cenu na váš transakční účet.

Jediným nákladem, který vám vznikne v souvislosti s odstoupením od smlouvy, jsou náklady na dopravu zboží. Zásilky na dobírku nepřijímáme. Zboží, které lze vrátit, zasíláme poštou.

11.4. Na stránkách www.wowo.cz umožňujeme také výměnu výrobku. Pokud obdržený výrobek nesplňuje vaše očekávání, můžete jej vyměnit za jiný, což nám můžete sdělit ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

Právo na výměnu zboží, vrácení peněz, záruku, věcné vady a nesprávně poskytnuté služby podrobněji upravuje zákon o ochraně spotřebitele.

11.5. Další podmínky, lhůty a postup pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu:

– U smluv uzavřených na dálku nebo mimo obchodní prostory má spotřebitel právo do 14 dnů informovat obchodníka o tom, že od smlouvy odstupuje, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

– V případě kupní smlouvy začíná lhůta pro odstoupení od smlouvy uvedená v předchozím odstavci běžet dnem, kdy: 1. spotřebitel nebo třetí osoba jiná než dopravce určený spotřebitelem nabude skutečné držby zboží, 2. spotřebitel nebo třetí osoba jiná než dopravce určený spotřebitelem nabude skutečné držby posledního kusu zboží, pokud je předmětem smlouvy více kusů zboží objednaných spotřebitelem v jedné objednávce, 3. spotřebitel nebo třetí osoba jiná než dopravce určený spotřebitelem nabude faktické držby poslední zásilky nebo kusu zboží, pokud se dodávka zboží skládá z několika zásilek nebo kusů, 4. spotřebitel nebo třetí osoba jiná než dopravce určený spotřebitelem nabude faktické držby prvního kusu zboží, pokud se dodávka zboží skládá z několika zásilek nebo kusů.

– Oznámení o odstoupení od smlouvy může spotřebitel podat formou jednoznačného prohlášení, v němž jasně uvede, že od smlouvy odstupuje.

– Spotřebitel odstoupil od smlouvy včas, pokud ji odešle ve lhůtě stanovené pro odstoupení od smlouvy.

FORMULÁŘ 1 s informacemi o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy

FORMULÁŘ 2, uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy

11.6 Není možné žádat vrácení peněz za produkt, který byl poskytnut jako dárek zdarma v konkrétní kampani, jelikož tento produkt nebyl zaplacen.

 

  1. Reklamace z důvodu vad materiálu a poškozených zásilek

12.1 Prodávající ručí za jakost výrobků v zákonné lhůtě, která začíná běžet dodáním zboží spotřebiteli, pokud kupující dodržel návod k použití a údržbě výrobku, který je součástí balení. Kupující může uplatnit reklamaci z důvodu věcných vad v souladu s platnými právními předpisy.

Co znamená vada materiálu? Zejména pokud výrobek nemá vlastnosti, které umožňují jeho běžné použití, nebo pokud je kupujícímu předán výrobek, který neodpovídá modelu, přičemž jedinou výjimkou jsou modely uvedené pro informační účely.

Vada je považována za podstatnou:

  1. pokud výrobek nemá vlastnosti nezbytné pro jeho běžné použití nebo obchodování;
  2. pokud výrobek nemá vlastnosti nezbytné pro konkrétní použití, pro které jej kupující kupuje, a které byly nebo měly být prodávajícímu známy;
  3. pokud výrobek postrádá kvality a vlastnosti, které byly výslovně nebo mlčky dohodnuty nebo předepsány;
  4. pokud prodávající předal výrobek, který neodpovídá vzorku nebo modelu, ledaže byl vzorek nebo model předveden pouze pro informaci.

Jak můžete podat reklamaci kvůli vadě materiálu? Kupující je povinen nás v zákonné lhůtě informovat o jakékoli podstatné vadě na vlastní náklady a uvést její podrobný popis. Kupující nám rovněž umožní přezkoumání výrobku zasláním na adresu WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko.

12.2 Poskytovatel odpovídá za případné poškození výrobků během přepravy k uživateli. V případě zjevných známek poškození (roztržený obal, deformace atd.) musí uživatel zásilku odmítnout, aby se vyhnul případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží.

12.3. Vady materiálu, za které odpovídá prodávající:

  1. Prodávající odpovídá za vady materiálu zboží v době přechodu rizika na kupujícího bez ohledu na to, zda o nich věděl.
  2. Prodávající rovněž odpovídá za vady materiálu, které se projeví po přechodu nebezpečí na kupujícího, pokud jsou důsledkem příčiny, která existovala již dříve.
  3. K nevýznamné vadě materiálu se nepřihlíží.

 

Pokud jste při převzetí zjistili, že výrobek nebo balíček je fyzicky poškozený, chybí v něm obsah nebo vykazuje známky otevření, zásilku odmítněte.

 

  1. Právo odmítnout službu

Pokud se poskytovatel domnívá, že uživatel porušil platné právní předpisy nebo poškodil zájmy webových stránek provozovaných poskytovatelem nebo jeho přidruženými či dceřinými společnostmi, může kdykoli a bez předchozího upozornění zrušit, upravit, pozastavit nebo ukončit objednávky nebo členství uživatele, včetně přístupu k jakémukoli obsahu na webových stránkách pro konkrétního uživatele.

 

  1. Vhodnost výrobku

Výrobek v nabídce odpovídá účelu, který je uveden v popisu a na obrázku výrobku. I přes náležitou péči může dojít k chybám v popisu nebo vyobrazení výrobku. Na wowo.cz se snažíme, aby fotografie zveřejněné u popisu produktu byly jeho realistickým zobrazením. Přesto je možné, že vnímání jednotlivého výrobku na základě fotografie je jiné než později při fyzickém kontaktu s výrobkem.

 

  1. O společnosti

WOWO d.o.o.

Fužine 112

1241 Kamnik, Slovinsko

Daňové číslo: SI88104486

Registrační číslo: 9035648000

Webové stránky wowo.cz provozuje společnost WOWO d.o.o.

 

  1. Zásady ochrany osobních údajů

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Ochrana osobních údajů našich uživatelů je pro naši společnost důležitá. Veškeré online aktivity společnosti WOWO d.o.o. jsou v souladu s právními předpisy Evropské unie (směrnice 95/46/ES, směrnice 2002/58/ES), úmluvami Rady Evropy (úmluvy ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) a zákonem o ochraně osobních údajů (Úřední věstník Republiky Slovinsko, č. 86/2004, v platném znění). Tyto zásady ochrany osobních údajů se týkají nakládání s informacemi, které o vás společnost WOWO d.o.o. získá, když navštívíte naše webové stránky.

Ve společnosti WOWO d.o.o. je pro nás vaše soukromí nejdůležitější, a proto vaše osobní údaje vždy pečlivě chráníme. Veškeré poskytnuté údaje jsou chráněny proti vniknutí třetích stran, což vám zaručuje hladký a nepřerušovaný obchodní vztah se společností WOWO d.o.o., která provozuje webové stránky wowo.cz. Vaše osobní údaje nikdy žádným způsobem nezneužijeme.

Vaše kontaktní a osobní údaje nikdy nepředáváme třetí straně, pokud to nevyžaduje zákon. Nikdy vám nebudeme posílat e-maily, k jejichž odběru jste se nepřihlásili, s výjimkou důležitých transakčních e-mailů, které jste si výslovně vyžádali.

Z odběru našich e-mailových oznámení se můžete kdykoli snadno a rychle odhlásit.

 

  1. Shromažďování a zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou veškeré informace (jméno, příjmení, e-mailová nebo poštovní adresa) týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, tj. jednotlivce, bez ohledu na formu, v níž jsou vyjádřeny. Společnost WOWO d.o.o. neshromažďuje vaše osobní údaje, pokud k tomu nedáte souhlas při objednávání zboží nebo při odběru našeho newsletteru.

 

  1. Používání a šíření osobních údajů

Společnost WOWO d.o.o. bude vaše osobní údaje používat výhradně z důvodů technické správy webových stránek, aby vám poskytla přístup ke konkrétním informacím nebo pro komunikaci s vámi. Společnost WOWO d.o.o. nebude sdílet vaše osobní údaje s třetí stranou ani je nebude žádným jiným způsobem uvádět na trh, pokud výslovně nepovolíte předání vašich údajů třetí straně. Zaměstnanci společnosti WOWO Ltd. jsou povinni respektovat vaše důvěrné informace a jsou vázáni smlouvou o mlčenlivosti.

 

  1. Automatické zaznamenávání údajů (neosobní údaje)

Kdykoli navštívíte webové stránky wowo.cz, automaticky se zaznamenávají obecné neosobní údaje (uživatelé vyhledávače, počet návštěv, průměrná doba na webu, navštívené stránky) (nikoli jako součást přihlášení). Tyto informace používáme k měření oblíbenosti našich webových stránek a ke zlepšování obsahu a použitelnosti. Vaše údaje nejsou předmětem dalšího zpracování a nejsou předávány žádné třetí straně.

 

  1. Cookies

20.1 Právní základ:

Novela zákona o elektronických komunikacích (Úřední věstník č. 109/2012), která vstoupila v platnost na začátku roku 2013, zavedla nová pravidla pro používání souborů cookie a podobných technologií k ukládání nebo přístupu k informacím uloženým v počítači nebo mobilním zařízení uživatele.

20.2 Co jsou to soubory cookie?

Soubor cookie je malý soubor, obvykle obsahující posloupnost písmen a čísel, který se přenáší do počítače uživatele při návštěvě webové stránky. Při každé další návštěvě webové stránky se načte soubor cookie, který jste vložili, a rozpozná vás.

20.3 Proč se používají soubory cookie?

Soubory cookie se používají k personalizaci obsahu webu a optimalizaci používání webových stránek. Používají se také ke shromažďování anonymních statistických údajů, které nám pomáhají pochopit, jak uživatelé používají webové stránky, a zlepšit jejich obsah, aniž by došlo k osobnímu odhalení uživatele.

20.4 Uložení souborů cookie:

Soubory cookie mohou být uloženy po různě dlouhou dobu.

20.4.1 Dočasné soubory cookie nebo soubory cookie relace zůstávají ve vašem zařízení, dokud se neodhlásíte z webového prohlížeče, poté se vymažou.

20.4.2 Trvalé nebo uložené soubory cookie zůstanou v zařízení po celou dobu uvedenou v parametrech souborů cookie nebo dokud je uživatel ručně neodstraní.

20.5 Typy cookies:

20.5.1 Nezbytné cookies

Tyto cookies umožňují používání nezbytných komponent pro správné fungování webových stránek.

20.5.2 Výkonnostní cookies

Tyto cookies shromažďují údaje o tom, jak jsou webové stránky používány, aby bylo možné zlepšit jejich výkon (např. které stránky webových stránek jsou nejčastěji navštěvovány). Tyto cookies neshromažďují žádné informace, které by identifikovaly uživatele.

20.5.3 Funkční cookies

Tyto cookies umožňují webové stránce zapamatovat si některé informace z rozbalovacího seznamu (např. vaše uživatelské jméno, region) a poskytovat uživateli pokročilejší a personalizované funkce. Tyto cookies mohou sledovat vaši aktivitu na webových stránkách.

20.5.4 Cílové nebo reklamní cookies

Tyto cookies nejčastěji používají třetí strany (reklamní společnosti a sociální sítě) k zobrazování cílených reklam, omezování počtu zobrazení reklam a měření účinnosti reklam.

20.6 Správa cookies

Cookies můžete kontrolovat a spravovat v nastavení webového prohlížeče, který používáte. Uživatel rozhoduje, zda povolí ukládání souborů cookie do svého počítače, a může je kdykoli odstranit. Webové stránky fungují nejlépe, když jsou cookies povoleny. Informace o tom, jak spravovat cookies, naleznete v pokynech svého prohlížeče.

20.7 Soubory cookie spravuje společnost WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko, e-mail: info@wowo.cz

 

  1. Zabezpečení

Společnost WOWO d.o.o. se zavazuje chránit vaše osobní údaje. Vaše údaje jsou vždy chráněny proti ztrátě, zničení, padělání, pozměňování, manipulaci a neoprávněnému přístupu nebo neoprávněnému zveřejnění.

 

  1. Nezletilí

Společnost WOWO d.o.o. důrazně doporučuje, aby všichni rodiče a opatrovníci učili své děti bezpečně a zodpovědně zacházet s osobními údaji na internetu. Nezletilí by neměli na webové stránky wowo.cz posílat žádné osobní údaje bez souhlasu svých rodičů nebo opatrovníků. Společnost WOWO d.o.o. nikdy nebude vědomě shromažďovat osobní údaje nezletilých osob, ani je nebude používat či jakýmkoli způsobem sdělovat třetím stranám bez jejich souhlasu.

 

  1. Odkazy na další webové stránky

Toto prohlášení o ochraně osobních údajů se vztahuje na domovskou stránku wowo.cz, kterou provozuje společnost WOWO d.o.o., a na všechny její podstránky. Webové stránky na tomto webu mohou obsahovat odkazy na jiné dodavatele v rámci společnosti WOWO d.o.o. i mimo ni, na které se toto prohlášení o ochraně osobních údajů nevztahuje. Proto si po opuštění webových stránek společnosti WOWO d.o.o. znovu přečtěte prohlášení o ochraně osobních údajů na každé webové stránce, která shromažďuje identifikovatelné osobní údaje.

 

  1. Vyloučení odpovědnosti

Poskytovatel si vyhrazuje právo vypnout webové stránky nebo znemožnit přístup na ně z důvodu technických nebo jiných potíží a údržby, což zahrnuje také vypnutí nebo omezení přístupu do internetového obchodu. Poskytovatel neodpovídá za žádné ztráty, škody nebo náklady (dále jen “škody”), které uživateli vzniknou v důsledku smazání internetového obchodu, jeho nesprávného fungování nebo problémů.

Poskytovatel neručí za přesnost, úplnost a správnost obsahu zveřejněného na webových stránkách a nenese žádnou odpovědnost za škody, které mohou uživateli vzniknout v důsledku spoléhání se na zveřejněný obsah.

Poskytovatel nenese odpovědnost za škody, které mohou vzniknout na hardwaru, softwaru nebo jiném vybavení uživatele v důsledku používání webových stránek. Uživatel musí před přístupem na webové stránky a jejich používáním zajistit ochranu zařízení (antivirový software atd.).

Uživatel je povinen zajistit bezpečnost a důvěrnost údajů použitých k registraci/přihlášení na webové stránky (e-mailová adresa, heslo). Poskytovatel neodpovídá za žádné škody, které mohou uživateli vzniknout v důsledku neoprávněného zveřejnění nebo použití přihlašovacích údajů.

 

  1. Právo na informace

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se našich zásad ochrany osobních údajů nebo zpracování vašich osobních údajů, neváhejte se obrátit na naše zástupce pro ochranu osobních údajů.

e-mail: info@wowo.cz

Na vaši žádost vám neprodleně oznámíme – písemně a v souladu s platnými právními předpisy – jaké osobní údaje byly případně shromážděny během vaší návštěvy webových stránek wowo.cz.

 

25.1 Zveřejnění změn

Veškeré změny našich zásad ochrany osobních údajů budou zveřejněny v tomto prohlášení o ochraně osobních údajů, na domovské stránce wowo.cz a na příslušných místech.

 

  1. Závěrečná ustanovení

Neplatnost jakéhokoli ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek, bez ohledu na důvod takové neplatnosti, nemá za následek neplatnost těchto Všeobecných obchodních podmínek jako celku. V takovém případě se neplatné ustanovení považuje za nepsané, zatímco tyto Všeobecné obchodní podmínky zůstávají v platnosti bez neplatného ustanovení.

 

  1. Stížnosti a spory

Wowo.cz dodržuje platné evropské právní předpisy na ochranu spotřebitele. Wowo.cz vynaloží veškeré úsilí, aby splnila svou povinnost zavést účinný systém vyřizování stížností a určit osobu, kterou může zákazník v případě problémů kontaktovat e-mailem.

Stížnost je třeba zaslat e-mailem na adresu info@wowo.cz. Postup podávání stížností je důvěrný. Wowo.cz musí do pěti pracovních dnů potvrdit přijetí stížnosti a informovat zákazníka o tom, jak dlouho bude trvat její vyřízení, a informovat uživatele o průběhu řízení.

Wowo.cz si je vědoma toho, že podstatným rysem spotřebitelského sporu, alespoň pokud jde o soudní řešení, je nepoměr mezi ekonomickou hodnotou nároku a náklady vynaloženými na samotné řešení sporu. To je také hlavní překážka, která brání spotřebitelům obrátit se se svým sporem na soud. Proto se Wowo.cz snaží v rámci svých možností řešit případné spory smírnou cestou.

V případě sporu se věc předloží soudu v místě zákonného bydliště spotřebitele.

 

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V souladu s právními normami neuznáváme žádného vykonavatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako kompetentního pro řešení spotřebitelských sporů, které by mohl spotřebitel iniciovat v souladu s platnými zákony o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Společnost WOWO d.o.o., jako poskytovatel zboží a služeb k nákupu online ve Slovinsku a Česku, zveřejňuje na svých internetových stránkách odkaz na Platformu pro řešení sporů on-line (ODRP). Spotřebitelé se na platformu dostanou ZDE.

Uvedená úprava vychází ze zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, nařízení (EU) č. 1083/2006. Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2016/2004 a směrnice 2009/22/ES.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 2. 2022