Doručenie

Jak mohu zadat objednávku?

Objednejte si zboží v internetovém obchodě. Po přidání produktů do nákupního košíku potvrďte objednávku a zvolte způsob platby.

Co se stane, když zadám objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte na zadanou e-mailovou adresu potvrzení objednávky. Pokud vaše objednávka nebude úspěšně dokončena, neobdržíte potvrzení objednávky. Pokud jste v objednávce zadali nesprávnou e-mailovou adresu, potvrzení objednávky neobdržíte. Zkontrolujte si také spam.

Může se doručovací adresa lišit od fakturační adresy?

Objednávka může být doručena na jinou než fakturační adresu. Při dokončování objednávky vyberte možnost ”Doručit na jinou adresu” a zadejte požadovanou adresu doručení.

Mohu zadat objednávku prostřednictvím e-mailu info@wowobrand.cz?

Vzhledem k tomu, že máme automatické zpracování objednávek, není možné podávat objednávky e-mailem.

Jaké platební prostředky mohu použít k úhradě objednávky?

Platba na dobírku, PayPal a kreditní kartou je možná. V případě platby na dobírku vám doručovací služba naúčtuje poplatek za platbu na dobírku. Proto doporučujeme zvolit jiný způsob platby (kreditní karta, PayPal,…).

Proč byla moje platba kreditní kartou zamítnuta?

Důvodů pro zamítnutí může být několik: Neplatná karta Nesprávné číslo karty Nemáte aplikaci pro bezpečné ověření karty (obraťte se na svou banku). Technická chyba na našich webových stránkách (Pokud jste na našich webových stránkách zjistili chybu, dejte nám prosím vědět nainfo@wowobrand.cz)

Mohu svou objednávku zrušit?

Objednávku můžete samozřejmě okamžitě zrušit. Vzhledem k tomu, že výrobky odesíláme velmi rychle, není bohužel možné zrušit již zpracovanou objednávku.

Jak obdržím fakturu?

Fakturu obdržíte na svou e-mailovou adresu poté, co vám odešleme balíček.

Co když balíček neobdržím?

Snažíme se, abyste balíček s objednanými produkty obdrželi co nejdříve. Dodání závisí na zemi původu. Může se však stát, že se balíček cestou k vám ztratí nebo že se doba doručení prodlouží v důsledku vnějších vlivů. Pokud balíček nebude doručen včas, dejte nám prosím vědět e-mailem na adresu info@wowobrand.cz a my prověříme, co se s vaší objednávkou stalo.

Kde mohu získat reklamační protokol?

Reklamační protokol spolu s fakturou jste obdrželi na svou e-mailovou adresu. Formulář si můžete také vytisknout zde.

Co mohu dělat, když mi výrobek nevyhovuje? Mohu jej vyměnit?

Výrobek můžete samozřejmě vyměnit nebo vrátit na naši adresu a my vám vrátíme peníze nebo jej vyměníme za jinou velikost nebo jiný výrobek.

Kam mohu poslat zásilku k vrácení?

Balíček spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu WOWO d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovinsko.

Mohu požadovat vrácení peněz za bezplatný produkt?

Za produkt, který jsme vám v rámci akce poskytli zdarma nemůžete požadovat vrácení peněz, protože jste za něj nezaplatili.

Mohu v případě bezplatného produktu požadovat vrácení peněz?

Nemůžete žádat vrácení peněz za produkt, který jste dostali zdarma v konkrétní kampani, jelikož jste za produkt nezaplatili.

Jak dlouho trvá vrácení peněz?

Lhůta pro vrácení peněz je 14 dní od obdržení vrácených výrobků.

Jak získám své peníze zpět?

Pokud za produkty zaplatíte kreditní kartou nebo na dobírku, vrátíme vám kupní cenu na váš transakční účet. Pokud platíte prostřednictvím služby PayPal, obdržíte kredit na účet PayPal.

Mohu si balíček vyzvednout osobně nebo si mohu výrobek zakoupit osobně u vás?

Balíček není možné vyzvednout osobně, ani není možné zakoupit výrobek osobně v sídle společnosti.